Facility Management konsulentydelser

images
dico-dk-agillic-logo-2

OfficeOrganize yder konsulentassistance med bistand til klargøring af jeres nye erhvervslokaler til indflytning


Fra erfaringsbasen kan nævnes både større som mindre opgaver, eks.:

- Indgåelse af aftaler og opfølgning på hele processen omkring nybyggeri, deltagelse i byggemøder mv., op til 35.000 kvm. kontorhus.

- Behovsafklaring ved indretning af laboratorier, mangelgennemgang og ændringer.

- Løbende opfølgning på udlejers ombygning af lejemål.

- Indhentning af tilbud på alt til indretning af lejemål; møbler, lamper, kaffemaskiner, printere mv.

- Koordinering af leverancer og sikring af installation af udstyret.

- Gennemgang af og forhandling af lejekontrakter.

- Udarbejdelse af udbudsmateriale og gennemførelse af udbud af rengøring og kantinedrift.


Deltager i facility projekter i øvrigt, hvis der mangler ekstra ressourcer.


Interim opgaver, hvis en leder eller nøglemedarbejder er fraværende i en kortere eller længere periode.





Kontakt:

KVN@OfficeOrganize.dk

3035 4993


_____________________________________


Referencefirmaer, som facility opgaver er løst for:




 

OfficeOrganize ApS                                                                                             KVN@OfficeOrganize.dk

v/  Kirsten V. Nielsen                                                                                           Tlf.  3035 4993