Hvem er OfficeOrganize ?

OfficeOrganize ejes af Kirsten V. Nielsen, som har stor erfaring med Facility Management, efter mere end 10 års arbejde indenfor dette felt.


Heraf 8 år som ansvarlig for Facility Management i NNIT A/S, med daglig drift af facility funktioner i NNIT’s kontorer i Danmark.

Indgåelse af kontrakter, planlægning, det løbende ansvar og samarbejde omkring byggeri og klargøring af nyt hovedkontor på 35.000 kvm., samt kontor på 6.500 kvm. og et DataCenter. Herudover indgåelse af lejeaftaler og klargøring af et antal mindre lejemål i ind- og udland.


Siden etablering af OfficeOrganize i august 2014 er en række af kunder assisteret med klargøring af nye erhvervslokaler, opfølgning på ombygninger, aftaler om leverancer til de nye lokaler, indgåelse af facility serviceaftaler, koordination og styring.

Samt arrangement af 1. spadestik for en større logistikejendom.



Yderligere kan nævnes at Kirsten V. Nielsen er cand.oecon. af uddannelse med bred erfaring fra både det private og offentlige arbejdsliv.



OfficeOrganize ApS                                                                                             KVN@OfficeOrganize.dk

v/  Kirsten V. Nielsen                                                                                           Tlf.  3035 4993